Obchodní podmínky

POZOR: Tyto obchodní podmínky vymezují základ, na základě kterého máte povolen přístup a používání této webové stránky Horze.com (dále jen „webová stránka“). Před použitím webové stránky si prosím pozorně přečtěte obchodní podmínky. Přístupem na webové stránky a jejich používáním jakýmkoli způsobem, včetně, bez omezení, procházení webových stránek, souhlasíte s obchodnímí podmínkami popsanými v tomto dokumentu a jste jimi vázáni. Pokud nesouhlasíte se všemi podmínkami zde uvedenými, nepoužívejte webovou stránku žádným způsobem.

Vlastnictví

Veškerá autorská práva a další práva duševního vlastnictví na webové stránce, včetně, bez omezení, veškerého softwaru a písemného a grafického obsahu obsaženého na webových stránkách, jsou majetkem společnosti Horze. ("Horze") a jsou tímto vyhrazeny.

Ceny

Všechny ceny v našem katalogu a webové stránce Horze jsou uvedeny včetně DPH. Vezměte prosím na vědomí, že máme právo zrušit jakoukoli objednávku z jakéhokoli důvodu; včetně cenových chyb, kterých se dopouštíme.

Ochranné známky a autorská práva

Horze, logo Horze a jakékoli další značky použité na webových stránkách jsou ochranné známky společnosti Horze nebo jejich příslušných vlastníků. Takové značky nelze používat bez předchozího písemného souhlasu Horze. Jakékoli použití těchto značek nebo jakýchkoli jiných značek zobrazených na webových stránkách bude platit výhradně ve prospěch jejich příslušných vlastníků.

Pokud je váš nákupní proces a proces platby dočasně zastaven, zašleme vám e-mail, který obsahuje položky ve vašem nákupním košíku a na který můžete kliknout a pokračovat v nákupu.

 

CENY A POPLATKY ZA DOPRAVU

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou včetně DPH, ale nezahrnují poplatky za dopravu. Naše aktuální poplatky za dopravu jsou:

 

  • Cena dopravy: 99 Kč
  • Limit pro dopravu zdarma: 1499 Kč
  • Vaše objednávka bude odeslána službou DHL Home Delivery.

 

Všechny objednávky zadané prostřednictvím internetového obchodu Horze jsou zabaleny a odeslány z našeho centrálního skladu v Nizozemsku do 2 pracovních dnů po provedení objednávky. Horze má právo na zpoždění během hlavní sezóny a období kampaně. U objednávek, které zahrnují službu vyšívání, bude zpracování objednávky trvat 1 - 3 dny navíc. Upozorňujeme, že zásilky nelze doručovat na adresy poštovních přihrádek. Několik produktů je objednávano u partnera, čímž se prodlouží dodací lhůta. Konečné očekávané datum doručení najdete v době dodání uvedené na každé stránce produktu a v pokladně.

Pokud dojde ke zjevné chybě v ceně (což znamená, že spotřebitel by měl v mezích spotřebitelských práv chybě rozumět), prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku a neprodávat zboží s chybnou cenou.
 

Platné platební metody

Akceptujeme platby pomocí PayPal, Visa a MasterCard.

Podmínky vrácení zboží

Vrácení zboží a výměna zboží

Horze vám nabízí 30 dní , během kterých se můžete rozhodnout zboží vrátit . Prosím pamatujte, že Horze není schopen poskytnout náhradu za položky, které byly shledány špinavými nebo jakýmkoli způsobem poškozené. Navíc u položek, které byly objednány s výšivkou, není možné získat jakoukoli náhradu nebo výměnu. Výměna bezplatných nebo bonusových položek není povolena.Pokud je vrátíte, neobdržíte žádnou peněžní ani materiální náhradu.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Můžete vrátit jakoukoli položku, pokud jsou produkty ve stejném stavu a balení, v jakém byly odeslány. Je důležité nás informovat, zda si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, nebo zda chcete, aby byly připsány jako kredit na váš zákaznický účet Horze. Pokud si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, poskytněte nám prosím své mezinárodní číslo bankovního účtu IBAN a SWIFT kód vaší banky. Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vám vrátí peníze.

Upozorňujeme že některé produkty nelze vrátit z hygienických a bezpečnostních důvodu. Vrácené spodní prádlo nebude přijato, pokud nebudou produkty neotevřené v původním obalu.

Jak vrátit zboží:

Chcete-li poslat svou objednávku zpět do společnosti Horze, musíte ji zaregistrovat online. 

  1. Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu zde.
  2. Pokud jste objednali bez zákaznického účtu, můžete zaregistrovat vrácení zde.
  3. Po registraci vrácení zboží si budete moci vytisknout štítek pro vrácení zásilky. 
  4. Vracené zboží zabalte spolu s dodacím listem, který byl přiložen k původní zásilce.
  5. Připevněte štítek a odneste zásilku na nejbližší servisní místo.
  6. Nezapomeňte si vyžádat potvrzení o vrácení zásilky a uschovejte si ho až do vyřízení vrácení peněz. 


Společnost Horze si vyhrazuje právo účtovat poplatek za vrácení zboží ve výši 50 CZK za každou objednávku. Poplatek za vrácení bude automaticky odečten od částky vrácených výrobků.

>>Pokud se rozhodnete vrátit zásilku jiným způsobem doručení, je to na vaše vlastní riziko a musíte sami uhradit náklady na dopravu zpět.<<

Vrácení peněz

Právo na vrácení peněz je platné v případě, že produkty byly při dodání poškozené, vadné nebo neúplné. Vyhrazujeme si práva na drobné rozdíly v barvách a detailech produktu. Máte-li jakékoli pochybnosti o těchto podrobnostech (také ohledně objednávek výšivek), doporučujeme vám před zadáním objednávky kontaktovat náš zákaznický servis. Drobné rozdíly v detailech produktu a drobné změny barev neopravňují k reklamaci.

Kvalita produktu ve vztahu k ceně, která byla zaplacena, určí, zda má opotřebovaný produkt nárok na náhradu.

Pro vrácení peněz zašlete svůj produkt společnosti Horze spolu s vyplněným formulářem pro vrácení. Je důležité, abyste nám poskytli dostatečné informace o vašem důvodu vrácení produktu, kolik jste zaplatili za poštovné a zda byste preferovali kompenzaci výměnou nebo vrácením peněz. Rovněž vám budou kompenzovány náklady na zpáteční poštovné, pokud je chyba na straně Horze.

Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vás odškodní.

Ztráta vrácených nebo výměnných balíků a nevyzvednuté objednávky

Vezměte prosím na vědomí, že pokud dojde ke ztrátě vráceného nebo výměnného balíku při odesílání zpět do Horze, budete kompenzováni pouze v případě, že máte poštovní směrovací číslo zásilky.

Pokud se vaše objednávka výšivky vrátí Horze nevyzvednutá, budeme vás kontaktovat e-mailem, telefonem a poštou. Máte právo nechat si své výšivky zaslat ještě jednou. Pokud vás Horze nezastihne do 14 dnů, budou vám účtovány poplatky za položku a náklady na vrácení/administraci. Věc bude zlikvidována.

3 za 2

Pokud bude vrácen produkt, který je součástí akce 3 za 2, sleva z akce již nebude platit. Cena bezplatného produktu bude odečtena z vrácené částky.

Úvod k ochraně osobních údajů

Horze (později „my“) respektuje vaše soukromí a věnuje se ochraně soukromí osob využívajících naše produkty a služby. Oznámení o ochraně osobních údajů vám pomůže porozumět tomu, jaké osobní údaje („Osobní údaje“) shromažďujeme a jak je používáme. „Osobní údaje“ se týkají informací, které umožňují přímou nebo nepřímou identifikaci osoby jako individuální osoby.

Prohlášení o ochraně osobních údajů se vztahuje na vaše používání našich produktů a služeb a měli byste si je přečíst před použitím produktů a služeb. Pokud nesouhlasíte s podmínkami o ochraně osobních údajů, neměli byste produkty a služby používat.

Pokud je vám méně než 16 let, budeme potřebovat souhlas rodičů, abyste mohli používat naše produkty a služby.Další pokyny naleznete v části o ochraně osobních údajů / souhlas..

Pověřenec pro ochranu osobních údajů:

dapex – data protection experts
SH Beratung & Beteiligung UG
Heinrich-Hertz-Str. 2A
64295 Darmstadt
dsb@dapex.eu

Souhrn

Ochrana osobních údajů vám poskytne podrobnější informace o následujících tématech:

Kontaktní informace

Kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat v případě jakýchkoli obav týkajících se vašich osobních údajů.

Osobní údaje, které shromažďujeme, a zdroje informací

Shromažďujeme různé typy osobních údajů, jako je jméno, e-mailová adresa a IP adresa.

Shromažďujeme informace z různých zdrojů, jako je stránka pokladny, přihlášení k odběru newsletteru atd.

Účel a právní základ zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje používáme pro e-mail marketing, zákaznický servis, zpracování objednávek atd.

Právním základem pro shromažďování osobních údajů je především to, abychom mohli vyřídit vaši objednávku. Kromě toho shromažďujeme vaše osobní údaje, abychom vám mohli zasílat relevantní informace o našich produktech a službách.

Souhlas

Před zpracováním vašich osobních údajů potřebujeme váš souhlas.

Máte právo odvolat svůj souhlas s dalším zpracováním vašich osobních údajů.

Pokud je vám méně než 16 let, potřebujeme získat souhlas rodičů.

Uchovávání osobních údajů

Osobní údaje jsou uchovávány pouze po dobu nezbytnou ke splnění účelů, pro které byly shromážděny, pokud zákon nevyžaduje delší dobu uchovávání.

Doba uchovávání závisí na účelu zpracování a typu informací.

Předávání osobních údajů

Horze využívá pouze špičkové profesionální partnery a systémy třetích stran, které splňují předpisy EU o ochraně dat. Kromě toho společnost Horze podepsala s každým z nich smlouvu o ochraně údajů, aby zajistila, že nezneužijí žádné osobní údaje našich zákazníků.

Ochrana osobních údajů

Zavazujeme se dodržovat bezpečnostní ustanovení příslušných nařízení o ochraně údajů a také zpracovávat osobní údaje v souladu se správnými postupy zpracování. Naši pracovníci a zpracovatelé, kteří zpracovávají osobní údaje, jsou povinni zachovávat o osobních údajích přísnou mlčenlivost. Přístup k osobním údajům je umožněn pouze těm zaměstnancům, kteří tyto informace potřebují k plnění svých pracovních úkolů.

Práva subjektů údajů a dozorového úřadu

V případě jakýchkoli dotazů nebo stížností týkajících se zpracování vašich osobních údajů se můžete obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů společnosti Horze e-mailem na adrese privacy@horze.com. Máte také právo obrátit se přímo na orgány dozoru nad ochranou osobních údajů. Kontaktní údaje příslušného dozorového úřadu naleznete zde: https://tietosuoja.fi/en/our-data-protection-policy.

Oznámení o ochraně osobních údajů

1. Kontrolor a kontaktní informace

Horze International GmbH
Flemmingstraße 20-22
36041 Fulda
Německo

DIČ: DE288579384
Registrační číslo: HRB 216150
Registrován na: Amtsgericht Hannover

Controller representative and Data Protection Officer (DPO): dapex – data protection experts. Email: privacy@horze.com

2. Rozsah

Všechny osoby (subjekty údajů), jejichž osobní údaje jsou shromažďovány v souvislosti s produkty a službami poskytovanými prostřednictvím webových stránek Horze a obchodů Horze.

3. Zpracovávané osobní údaje a zdroje informací

Informace, které shromažďujeme, zahrnují následující kategorie osobních údajů:

  • Identifikační a kontaktní údaje (jako je jméno, e-mail, telefonní číslo a dodací, fakturační adresa)
  • Přihlašovací údaje a informace o účtu (jako je uživatelské jméno a heslo)
  • Informace o platbě nebo kreditní kartě
  • Obrázky, fotky a videa
  • Osobní preference (jako je váš seznam přání a také marketingové preference a preference souborů cookie)
  • Údaje pro elektronickou identifikaci (adresa internetového protokolu (IP), uživatelské jméno, heslo, soubory cookie, identifikační údaje zařízení jako typ, MAC adresa, prohlížeč a operační systém)
  • Údaje o poloze (jako je obecná poloha na základě adresy internetového protokolu, geolokace z vašeho mobilního zařízení)
  • Osobní charakteristiky (jako je datum narození, věk, pohlaví)
  • Údaje o životním stylu a preference, jako jsou volnočasové aktivity a zajmy

Informace shromažďujeme následujícími způsoby:

Žádáme vás o určité osobní údaje, které potřebujeme, abychom vám mohli poskytovat produkty nebo služby, které požadujete. Když například nakupujete, kontaktujete náš zákaznický servis, žádáte o zasílání zpráv, vytvoříte si účet, zúčastníte se našich akcí nebo soutěží nebo komunikujete s našimi stránkami nebo našimi obchody.

Při interakci s našimi stránkami a aplikacemi jsou osobní údaje automaticky shromažďovány a sdíleny se společností Horze technologickými platformami, které tuto zkušenost poskytují. Váš webový prohlížeč nebo mobilní zařízení může například sdílet určité osobní údaje se společností Horze, protože tato zařízení komunikují se stránkami nebo aplikacemi společnosti Horze. Více informací o těchto postupech je zahrnuto v našich zásadách používání souborů cookie.

4. Účel a právní základ zpracování osobních údajů

Osobní údaje, které od vás shromažďujeme, používáme následujícími způsoby:

K dodání a plnění vašich nákupů a dalších služeb, které požadujete

Když používáte naše stránky a aplikace, použijeme vaše osobní údaje k poskytování vámi vybraného produktu nebo služby. Pokud například nakoupíte na webových stránkách Horze nebo se zúčastníte akce či propagační akce, použijeme vámi poskytnuté kontaktní údaje, abychom s vámi mohli komunikovat o nákupu nebo akci. Pokud se obrátíte na náš zákaznický servis, použijeme informace o vás, jako jsou dodací nebo platební údaje nebo produkt, který jste si zakoupili, abychom vám pomohli vyřešit problém nebo otázku.

V mnoha případech, abyste mohli používat konkrétní funkce v rámci našich stránek a služeb, možná budete muset společnosti Horze poskytnout další osobní údaje nebo dodatečný souhlas s používáním konkrétních osobních údajů určitým způsobem.

Právním základem pro zpracování těchto osobních údajů je kupní smlouva s jejími obchodními podmínkami.

Sdělování informací o našich produktech, službách, událostech a propagačních akcích

Pokud jste stávajícím zákazníkem Horze (například pokud jste u nás zadali objednávku), můžeme uvedenou e-mailovou adresu použít k zasílání marketingových sdělení o podobných produktech nebo službách Horze, pokud jste se neodhlásili. V ostatních případech vás požádáme o souhlas se zasíláním marketingových informací o produktech, službách, akcích a akcích společnosti Horze. Používáme informace, které nám poskytnete, a také informace z jiných produktů nebo služeb Horze – jako je vaše používání stránek a aplikací Horze, vaše návštěvy nebo nákupy provedené v obchodech Horze, vaše účast na akcích a soutěžích Horze (případně prostřednictvím další přidružené společnosti Horze) – k přizpůsobení komunikace o produktech a službách, které pro vás mohou být zajímavé.

Právním základem pro zpracování těchto osobních údajů je váš souhlas a náš oprávněný zájem poskytovat informace, novinky a nabídky.

Provozovat, zlepšovat a udržovat naše podnikání, produkty a služby

Osobní údaje, které nám poskytnete, používáme k provozování našeho podnikání. Když například nakoupíte, použijeme tyto informace pro účetnictví, audit a další interní funkce. Jako další příklad používáme osobní údaje o tom, jak používáte naše produkty a služby, abychom zlepšili vaši uživatelskou zkušenost a pomohli nám diagnostikovat technické a servisní problémy a spravovat naše stránky a aplikace. Další informace o automatickém profilování naleznete v našich zásadách pro soubory cookie.

Právním základem pro zpracování těchto osobních údajů je oprávněný zájem

Chránit svá práva, majetek nebo bezpečnost našich nebo jiných

Na základě oprávněného zájmu můžeme také používat osobní údaje o tom, jak používáte naše stránky a aplikace, abychom zabránili nebo odhalili podvody, zneužití, nezákonné použití a porušení našich podmínek použití a abychom vyhověli soudním příkazům, vládním žádostem nebo platným zákonům.

Pro obecné výzkumné a analytické účely

Používáme osobní údaje o tom, jak naši návštěvníci používají naše stránky, aplikace a služby, abychom porozuměli chování nebo preferencím zákazníků. Můžeme například shromažďovat a analyzovat informace o vyhledávání na stránkách, abychom lépe porozuměli tomu, jak optimalizovat nabídku našich produktů a zákaznickou zkušenost pro naše zákazníky a návštěvníky stránek.

Jiné účely

Vaše osobní údaje můžeme použít také jinými způsoby, ale v době jejich shromažďování o nich budeme informovat a v případě potřeby získáme váš souhlas. V těchto případech je právním základem pro zpracování vašich osobních údajů váš souhlas nebo náš oprávněný zájem.

Pokud jste prostřednictvím našich produktů a/nebo služeb obdrželi jakoukoli neoprávněnou nebo nevhodnou reklamu nebo jiný marketing, žádáme vás, abyste se obrátili na privacy@horze.com.

5. Souhlas

Ve společnosti Horze bereme soukromí velmi vážně. Je pro nás důležité, abychom byli transparentní a požádali vás o souhlas, pokud je to nutné se zpracováním vašich osobních údajů.

Souhlas rodičů

Pokud je vám méně než 16 let a využíváte naše služby, ujistěte se, že vaši rodiče souhlasí se zpracováním vašich osobních údajů.

Pokud se domníváte, že bychom mohli mít nějaké informace dítěti v mladším věku, které vyžaduje souhlas rodičů, bez souhlasu rodičů, kontaktujte nás na adrese privacy@horze.com.

Odvolání souhlasu

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Této žádosti vyhovíme, pokud neexistuje jiný legitimní důvod pro zpracování osobních údajů.

Pro e-mailový marketing můžete svůj souhlas odvolat pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného ve všech e-mailech nebo přihlášením na stránce „Můj účet“ v našem internetovém obchodě a zde změnit své marketingové preference.

Pro souhlas s používáním souborů cookie: Přečtěte si prosím naše zásady používání souborů cookie.

Pro všechny další žádosti související s odvoláním souhlasu se můžete obrátit na privacy@horze.com.

6. Uchovávání osobních údajů

Osobní údaje, které shromažďujeme, jsou uchovávány po dobu nezbytnou ke splnění účelů uvedených v tomto oznámení o ochraně osobních údajů, pokud zákon nevyžaduje delší dobu uchovávání. Poté budou osobní údaje v přiměřené lhůtě vymazány nebo anonymizovány.

Doba uchovávání závisí na účelu zpracování a typu informací.

Osobní údaje a doby uchovávání jsou uvedeny v tabulce níže:

Kategorie osobních údajů Doba uchování nebo kritéria použitá k určení doby
Customer Data
Základní zákaznická a transakční data
  • Horze uchovává všechna zákaznická data po dobu 10 let od data transakce z důvodů právního základu. Poté budou data anonymizována.
  • Patří sem také vstupenky na zákaznický servis, které přímo souvisejí s objednávkou.
Údaje o zákaznickém servisu
  • • Tickety a další související údaje o zákaznických službách budou vymazány 3 roky po poslední aktualizaci případu.
Údaje o odeslání
  • Přepravní společnosti mají různé zásady týkající se prodlužování. Viz zásady ochrany osobních údajů pro každého přepravce v části „Operace zpracování“
Platební údaje
  • Poskytovatelé plateb podléhají přísné regulaci ze strany vlád v každé zemi. Viz zásady ochrany osobních údajů pro každého poskytovatele plateb v části „Operace zpracování“.
  • Horze neuchovává žádné osobně identifikovatelné finanční informace, jako jsou čísla kreditních karet.
Marketingová data
Prohlížení dat
  • Údaje o prohlížení budou uloženy po dobu 6 měsíců od vaší poslední relace.
E-mailová marketingová data
  • Pokud odvoláte svůj souhlas s e-mailovým marketingem, Horze vymaže vaše kontaktní údaje do jednoho roku od odvolání.
  • Pokud jste udělili souhlas, ale neevidujeme žádnou aktivitu (čtení, klikání nebo nákup), vymažeme vaše kontaktní údaje z naší databáze v přiměřené lhůtě.
Další marketingové údaje třetích stran
  • Facebook a další marketingové služby třetích stran, které Horze používá, mají své vlastní zásady ochrany osobních údajů.
  • Přečtěte si prosím zásady ochrany osobních údajů, které naleznete v kapitole „Operace zpracování“.
CCTV Data

Platí pouze při návštěvě našich fyzických prodejen Horze Shops. Data CCTV jsou uchovávána z bezpečnostních důvodů a budou vždy po 30 dnech vymazána.

Analytická data
Salesforce Commerce Cloud a Salesforce Marketing Cloud
  • Salesforce uchovává analytická data po dobu 6 měsíců od poslední aktualizace..
Google Analytics
  • Údaje Analytics budou automaticky vymazány po období uchovávání 38 měsíců.
Hotjar
  • Hotjar uchová data maximálně po dobu 5 let.

7. Předávání osobních údajů

Horze používá různé systémy k poskytování dobrých a personalizovaných služeb a udržování provozu našich webových stránek. Tyto systémy třetích stran budou ukládat a používat pouze osobní údaje, které potřebují k dokončení služby, kterou poskytují společnosti Horze.

Horze only uses top professional third-party partners and systems that comply to the EU data protection regulations. Furthermore, Horze has signed a data protection agreement with each of them to ensure they do not misuse any of our customers Personal Data.

Some third party service providers, e.g. payment providers, are under goverment regulations and have strict guidelines for information we have to give them for your purchase related transactions. When you leave the shop at our web-site or get directed to third-party website or App, you are no longer governed by this privacy notice and our terms and conditions.

 

Horze is transferring Personal Data to the following Data Recipients:

Systém Popis Příjemci dat Příjemci dat mimo EU/EEA, Transfer SafeGuard
Zpracovatelé plateb

Horze používá Klarna, Ingenico a Paypal pro zpracování plateb.

Tito zpracovatelé plateb třetích stran zpracovávají platby nám. V souvislosti se zpracováním takových plateb společnost Horze neuchovává žádné osobní finanční informace, jako jsou čísla kreditních karet. Všechny tyto informace jsou spíše poskytovány přímo našim zpracovatelům třetích stran, jejichž použití vašich osobních údajů se řídí jejich zásadami ochrany osobních údajů.

Klarna Privacy

Ingenico Privacy

PayPal Privacy

 
Doprava

PostNord, DHL, PostNL, Unifaun, DPD, Bring a Posti se používají k poskytování doručovací služby pro Horze.

Těmto přepravním společnostem poskytujeme potřebné informace, jako je jméno, adresa a telefonní číslo, aby mohly doručit zásilku k vaší spokojenosti.

PostNord Privacy

DHL Privacy

PostNL Privacy

nShift Privacy

DPD Privacy

Bring Privacy

Posti Privacy

 
Analytics

Horze používá Google Analytics a Hotjar pro analytické služby. Pomáhají například identifikovat problémy na webu, abychom mohli zlepšit zážitek pro vás jako návštěvníka/zákazníka.

Google Privacy

Hotjar Privacy

 
Marketing

Kdykoli navštívíte některý z našich webových stránek, používáme systémy Salesforce Commerce Cloud a Marketing Cloud ke zpracování údajů o prohlížení pro profilování, abychom optimalizovali a přizpůsobili vaše prostředí.

Dále pro různé marketingové účely využíváme následující marketingové systémy: Facebook, Google Adwords, BlueCore, Talkable, Sleeknote, Adroll, Affilinet, AdTraction.

Salesforce Privacy

Facebook Privacy

Google Privacy

Sleeknote Privacy

Adroll Privacy

Afilinet Privacy

AdTraction Privacy

Talkable Privacy, Safe Harbor Privacy Principles

BlueCore Privacy, EU-U.S. Privacy Shield Framework and the Swiss-U.S. Privacy Shield Framework

Zákaznický servis

Olark pro webový chat, Sipgate pro telefonní službu.

Olark Privacy

Sipgate Privacy

 
Recenze

Horze používá TrustedShops a TrustPilot pro kontrolu objednávek.

TrustedShops Privacy

TrustPilot Privacy

 

Kromě toho využíváme konzultanty a dodavatele z různých společností (jako je Northern Logistics), kteří pracují pod naším dohledem, pro zpracování osobních údajů naším jménem. S těmito společnostmi jsme podepsali smlouvu NDA/DPA, abychom zajistili ochranu vašich osobních údajů.

Vaše informace můžeme sdílet v souvislosti s jakoukoli fúzí, prodejem našich aktiv nebo financováním či akvizicí celého našeho podnikání nebo jeho části.

Ve výjimečných případech mohou být osobní údaje zpřístupněny třetím stranám, pokud to vyžaduje jakýkoli platný zákon, nařízení nebo nařízení kompetentních orgánů, a to za účelem prošetření možného používání produktů a služeb porušujících autorská práva, jakož i pro zajištění bezpečnosti produktů a služeb.

8. Ochrana osobních údajů

Zavazujeme se dodržovat bezpečnostní ustanovení příslušných nařízení o ochraně údajů a zpracovávat osobní údaje v souladu se správnými postupy zpracování. Naši pracovníci a zpracovatelé, kteří zpracovávají osobní údaje, jsou povinni zachovávat o osobních údajích přísnou mlčenlivost. Přístup k osobním údajům je umožněn pouze těm zaměstnancům, kteří tyto informace potřebují k plnění svých pracovních úkolů.

Všechny osobní údaje jsou chráněny příslušnými průmyslovými standardy a technickými a organizačními bezpečnostními opatřeními.

Informujeme úřady a uživatele/subjekty údajů o porušení zabezpečení údajů v souladu s platnými předpisy o bezpečnosti informací a ochraně údajů.

9. Práva subjektů údajů a dozorového úřadu

Právo na přístup a opravu

Máte právo vznést námitku proti určitým typům zpracování vašich osobních údajů, včetně přímého marketingu, pokud jsou tyto údaje zpracovávány pro jiné účely, než jsou účely nezbytné pro dodání produktů a/nebo služeb vám nebo pro splnění zákonné povinnosti.

Máte právo získat od nás informace týkající se vašich osobních údajů, které zpracováváme. Máte právo na opravu a/nebo odstranění jakýchkoli nesprávných, neúplných, zastaralých nebo nepotřebných osobních údajů.

Máte právo vznést námitku proti dalšímu zpracování vašich osobních údajů po předchozím uděleném souhlasu. Pokud vznesete námitku proti dalšímu zpracování vašich osobních údajů, může to vést k omezení možností používání produktů a/nebo služeb.

Máte právo nás požádat o omezení zpracování vašich osobních údajů. To však může vést k omezeným možnostem používání našich produktů a služeb.

Právo na výmaz

Máte právo nás požádat o vymazání vašich osobních údajů, které zpracováváme. Této žádosti vyhovíme, pokud nebudeme mít legitimní důvod data nesmazat.

Po vymazání dat nemusíme být okamžitě schopni smazat všechny zbývající kopie z našich aktivních serverů a záložních systémů. Takové kopie budou vymazány, jakmile to bude rozumně možné.

Právo na přenositelnost údajů

Máte právo získat osobní údaje, které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném formátu. Máte právo předat osobní údaje jinému správci. Můžete také nechat osobní údaje předat přímo jinému správci, je-li to technicky proveditelné.

Námitka proti přímému marketingu a odvolání souhlasu

Jakýkoli přímý marketing můžete odmítnout a odvolat svůj souhlas s elektronickým přímým marketingem. Jakýkoli jiný souhlas, včetně souhlasu rodičů, můžete kdykoli odvolat. Viz samostatná kapitola Souhlas.

Jak používat práva

Tato práva lze využít aktualizací vašich preferencí na stránce Můj účet nebo zasláním e-mailu na adresu privacy@horze.com, včetně následujících informací: jméno, telefonní číslo, e-mailová adresa, ID uživatele a podrobnosti o produktech. a služby, které jste využili. Můžeme požadovat další informace nezbytné k potvrzení vaší identity. Můžeme odmítnout žádosti, které se bezdůvodně opakují, přehnané nebo zjevně neopodstatněné.

Právo podat stížnost u dozorového úřadu

V případě, že se domníváte, že naše zpracování vašich osobních údajů není v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) (EU) 2016/679, máte právo podat stížnost u dozorových úřadů pro ochranu osobních údajů.

Kontaktní údaje příslušného dozorového úřadu (ombudsmana pro ochranu osobních údajů) naleznete zde:https://tietosuoja.fi/en/our-data-protection-policy

10. Změny ochrany osobních údajů

Toto oznámení o ochraně osobních údajů můžeme čas od času změnit, kdykoli to bude nutné. Veškeré změny zde budou zpřístupněny na https://www.horze.eu/privacy-policy.html. O změnách v produktech a službách budeme informovat e-mailem, pokud bude k dispozici, v případě jakýchkoli významných změn ovlivňujících vaše práva..

Toto prohlášení o ochraně osobních údajů bylo zveřejněno dne 01.05.2018.

Oznámení o ochraně osobních údajů Historie změn:

Date Version number Change description
01.05.2018 2.0

První verze nových zásad založených na obecném nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) (EU) 2016/679

Pravidla bezpečnosti

Ve společnosti Horze víme, že uchování informací o vaší kreditní kartě v bezpečí je pro vás důležité. To je pro nás velmi důležité. K ochraně vašich online informací používáme technologii 128bitového šifrování Secure Socket Layer (SSL).

Jak zajistíme bezpečnost informací?

K zabezpečení vašich osobních údajů používáme nejnovější technologii šifrování (Secure Sockets Layer nebo SSL). Informace, které zadáte, když zadáte objednávku, jsou pro maximální bezpečnost zašifrovány (nebo kódovány) pomocí zabezpečeného serveru. Díky tomuto kódování je pro kohokoli extrémně obtížné dostat se k vašim informacím, když procházejí naším objednávkovým systémem.

Některé prohlížeče neumožňují komunikaci přes zabezpečené servery. V takovém případě nebudete moci zadat objednávku online. Pokud máte nějaké problémy s online objednávkou, vytiskněte si prosím svou nákupní stránku a objednejte si telefonicky na čísle +47 64 85 71 16. Upozorňujeme, že hovory na číslo +47 64 85 71 16, které nejsou uskutečněny z norské pevné linky, mohou být předmětem spoplatnění.

Chcete-li zkontrolovat zabezpečení svého počítače, podívejte se do levého dolního rohu okna prohlížeče, pokud používáte Netscape, nebo do pravého dolního rohu okna prohlížeče, pokud používáte Internet Explorer. Pokud vidíte neporušený klíč nebo zavřený zámek, pak je šifrovací technologie aktivní a server je zabezpečený. Můžete to také zkontrolovat pohledem na řádek URL vašeho prohlížeče; při přístupu na zabezpečený server budou počáteční znaky adresy webu „https“.

Co když odkazujete na jiný web?

Naše webové stránky mohou poskytovat odkazy na jiné webové stránky, které nejsou pod naší kontrolou. Ani my, ani poskytovatelé služeb třetích stran, kteří spravují naše webové stránky, neneseme odpovědnost za tyto propojené webové stránky, jejich obsah ani za činnost poskytovatelů těchto stránek. Doporučujeme, abyste si prostudovali zásady ochrany osobních údajů a zabezpečení a podmínky použití všech webových stránek, které používáte.

Musím zapnout bezpečnostní funkci, když chci nakupovat?

Bezpečnostní funkce jsou automatické a vždy zapnuté. Nemusíte dělat nic jiného než nakupovat. Kliknutím na „Pokladna“ na jakékoli stránce můžete začít s naším bezpečným procesem platby.

Jak poznám, že jsem připojen, když začnu objednávat?

Jakmile kliknete na tlačítko „Pokračovat v pokladně“, váš prohlížeč vyhledá digitální certifikát, který potvrdí, že komunikuje s naší webovou stránkou. Po vytvoření pozitivního ID bude vaše objednávka bezpečně pokračovat.

Jsou všechny stránky na vašem webu zabezpečené?

Většina stránek na našem webu poskytuje informace o Horze a našich produktech. Tyto informace poskytujeme volně a není důvod, aby byly tyto stránky "zabezpečené". Stránky, které zajišťujeme, jsou ty, na kterých skutečně nakupujete, například při správě účtu, kontrole stavu objednávky nebo v procesu „Pokladna“. Například celý proces pokladny, od představení až po konečné potvrzení, je zcela bezpečný.

Jsou moje informace v bezpečí, když jsou přenášeny přes internet?

Všechny vaše informace jsou před přenosem přes internet zašifrovány a dekódovány až poté, co dorazí na naše zabezpečené servery.

Souhlas
Práva na ochranu osobních údajů uživatelů těchto stránek bereme velmi vážně a tyto zásady ochrany osobních údajů vám vysvětlují, jak mohou být určité informace o vás zpracovávány.

 

Horze International GmbH

Flemingstraße 22
36041 Fulda
Deutschland

 

CEO: Viola Rebmann, Niko Neuhof

VAT number: DE288579384

Register number: HRB 7995

Registered in: Amtsgericht Fulda

+49 661 966 941 15

Data Protection Officer:
dapex – data protection experts
SH Beratung & Beteiligung UG
Heinrich-Hertz-Str. 2A
64295 Darmstadt
dsb@dapex.eu

Upozornění na autorská práva. Copyright © 2022 Horze International GmbH. Všechna práva vyhrazena.

Podmínky prodeje

  • Způsoby dopravy
  • Způsoby platby
  • Reklamace
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Pravidla bezpečnosti