Často kladené otázky

Časté dotazy k platbám: 

Visa, Mastercard, PAY PAL

Časté dotazy k objednávce:

  1. Nejprve vyhledejte produkty, které chcete objednat. Pomocí navigace se dostanete do správné kategorie.
  2. Jakmile se dostanete do správné kategorie, klikněte na vybraný produkt a přejděte na stránku produktu.
  3. Na stránce výrobku najdete název výrobku, popis, cenu a obrázky jednotlivých barev. Najdete zde také odkaz na tabulku velikostí. Vyberte požadovanou barvu a velikost a klikněte na tlačítko "Přidat".
  4. Po kliknutí se objeví zpráva, co jste přidali do košíku. Můžete si vybrat, zda chcete pokračovat v nákupu, nebo zda se chcete odhlásit. Pokud chcete koupit více výrobků, klikněte na "Pokračovat v nákupu". Pokud chcete provést objednávku, klikněte na tlačítko "Objednat".
  5. U pokladny budete muset zadat své jméno, adresu, způsob platby a způsob dopravy. Po jejich správném zadání klikněte na tlačítko "Potvrdit" v dolní části stránky. Nyní jste dokončili objednávku a zobrazí se vám potvrzení objednávky. Potvrzení objednávky obdržíte také e-mailem.
Někdy máme nabídky nebo slevy pouze na webu, ale obecně platí, že běžné ceny zboží jsou stejné na webu i v obchodech.
 
To bohužel není možné. Budou považovány za dvě samostatné objednávky.
 
Kód kupónu lze zadat do pole pro zadání kódu kupónu během procesu objednávky. Někdy není možné kombinovat kupónové kódy s jinými slevami.
 
Obraťte se na náš zákaznický servis a my se jej pokusíme dodatečně zapracovat do vaší objednávky.
 
Ano, je možné mít jinou doručovací adresu. Přidejte prosím preferovanou doručovací adresu během objednávky.
 
V některých případech je možné objednávku změnit i po jejím odeslání. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme přidávat nebo vyměňovat produkty, které zvyšují celkovou částku. V této záležitosti se obraťte na náš tým zákaznického servisu. POZNÁMKA: Objednávky vyřizujeme co nejrychleji, proto byste měli zákaznický servis kontaktovat co nejdříve.
 
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu ještě změnit. Nejlepší je kontaktovat náš zákaznický servis. POZNÁMKA: Objednávky vyřizujeme co nejrychleji, proto byste měli zákaznický servis kontaktovat co nejdříve.
 
U většiny výrobků je k dispozici tabulka velikostí. Odkaz na tabulku velikostí najdete na stránce výrobku. V případě pochybností nás neváhejte kontaktovat.

Časté dotazy ohledně doručení:

Záleží na tom, kdy zadáte objednávku a jaké produkty máte v nákupním košíku. Předpokládané datum doručení je vždy uvedeno v pokladně a ve vašem potvrzovacím e-mailu. Mnoho značek má delší dodací lhůtu, díky čemuž je dodání o něco pomalejší, zatímco Horze a BVertigo jsou vždy skladem a lze je rychle dodat.
 

Obvyklá dodací lhůta je 3-8 pracovních dnů v závislosti na zemi doručení.
U položek, které nemáme na skladě, se dodací lhůta odhaduje na 5-13 pracovních dnů. Více informací naleznete na stránce produktu.

Měli byste obdržet e-mail se sledovacím kódem. Klikněte na odkaz v tomto e-mailu a získáte aktuální informace o sledování.

Je pro nás potěšením, že vám můžeme pomoci s případnými dotazy. Můžete nás kdykoli kontaktovat jednoduše odpovědí na potvrzení objednávky zaslané z Horze. Jsme vám k dispozici také od pondělí do pátku na telefonu a chatu. 

Časté dotazy ohledně vrácení zboží:

Pokud chcete výrobek vrátit, musíte se zaregistrovat online.

Vrácení pomocí zákaznického účtu:
1. přihlaste se ke svému zákaznickému účtu.
2. Klikněte na "Moje objednávky" --> "Další podrobnosti".
3. klikněte na "Vrátit zboží" v dolní části stránky. 
4. Vyberte položku, kterou chcete vrátit, a postupujte podle pokynů.
 
Vrácení zboží bez zákaznického účtu
Pokud jste si objednali jako host, můžete své vrácení zaregistrovat online pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy.

 

Po zaregistrování vrácení obdržíte další informace o tom, jak správně vrátit zásilku.

Nezapomeňte si při předání balíčku vyžádat potvrzení s číslem zásilky.  Pro jistotu si ji uschovejte, dokud nebude vaše vrácení plně zpracováno.

Společnost Horze zpracuje vaše vrácení do 1-2 týdnů poté, co balíček dorazí do našeho skladu. Po dokončení zpracování vás budeme informovat samostatným e-mailem.

Zpracování vrácené objednávky obvykle trvá 2-3 týdny. V případě jakýchkoli dotazů ohledně vrácení se obraťte na zákaznický servis.

Doporučujeme uschovat si sledovací kód vrácené zásilky pro případ, že by se balíček ztratil. Peníze za ztracené zásilky vracíme pouze po předložení sledovacího kódu.

Položky objednané online lze vrátit pouze prostřednictvím internetového obchodu. Výměna není možná. Pokud potřebujete změnit velikost vašeho produktu, nejhladším a nejrychlejším způsobem bude vrátit původní produkt za vrácení peněz a objednat si produkt znovu v jiné velikosti. Pokud vaše původní objednávka obsahovala akciovou cenu, náš zákaznický servis vám s tímto tématem rád pomůže.

Peníze budou vráceny stejným způsobem platby, který jste použili při nákupu.
To je nám moc líto, ale někdy se to může stát. Pokud je balík zvenku poškozen, na poště ho nepodepisujte. Obraťte se na zákaznický servis s fotografiemi a popisem závady.

Časté dotazy týkající se dárkových karet:

Zoek voor cadeaubon in het zoekveld, of ga direct naar cadeaubon. Hier kan je het bedrag kiezen en aan je mandje toevoegen. Merk op dat je niet een cadeaubon en normale producten tegelijkertijd kan bestellen.
Als je naar je winkelmandje gaat kun je direct na het productoverzicht het cadeaubonnummer toevoegen.
Je kunt een onbeperkt aantal cadeaubonnen toevoegen aan één bestelling.
Als je een cadeaubon gebruikt als betaling zullen we het beschikbare bedrag op die cadeaubon gebruiken. Als het bestelbedrag hoger is dan het beschikbare bedrag op de cadeaubon, kun je het resterende bedrag met onze normale betaalmethoden voldoen.
Als je producten retourneert die met cadeaubon betaald zijn, restitueren we het geld op de cadeaubon. Je krijgt een e-mail met de details van de cadeaubon voor deze restituering wanneer we jouw retour hebben ontvangen.
Je kunt je cadeaubon gebruiken op horze.eu Een cadeaubon gekocht op horze.eu kan niet in één van onze andere webshops gebruikt worden.
Ja - neem a.u.b. contact op met onze klantenservice per e-mail klantenservice@horze.be. Geef je naam en het nummer van de cadeaubon door. Als je het nummer van de cadeaubon kwijt ben, geef het e-mailadres door dat je hebt gebruikt om de cadeaubon te kopen, of het nummer van je bestelbevestiging.
Het is helaas niet mogelijk om met een couponcode te betalen voor een cadeaubon.

Algemene vragen over andere onderwerpen:

Klik hier om een overzicht te bekijken van al onze Horze retailers in Belgie.
In iedere nieuwsbrief staat er onderaan de e-mail een link "Uitschrijven". Klik op de link om je af te melden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je afmelding.

Heeft u vragen?

Het is voor ons een genoegen om u te helpen met al uw vragen. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen door eenvoudigweg te reageren op de orderbevestiging die vanuit Horze is verstuurd. Wij zijn ook voor u beschikbaar van maandag tot en met vrijdag via telefoon en chat.

Kontaktformular

+31 970 1025 4696

Maandag tot en met vrijdag

09:00 - 14:00

;