Často kladené otázky

Časté dotazy k objednávce:

  1. Nejprve musíte najít produkty, které si chcete objednat. Pomocí navigace přejděte do správné kategorie.
  2. Jakmile jste ve správné kategorii, můžete se kliknutím na produkt, který se vám líbí, dostat na stránku produktu.
  3. Na stránce produktu se u každé barvy zobrazí název produktu, popis produktu, cena produktu a obrázky produktu. Na stránce produktu také najdete odkaz na průvodce velikostí. Vyberte si preferovanou barvu a velikost a klikněte na přidat do košíku.
  4. Po kliknutí na přidat do košíku se zobrazí mini vyskakovací okno, které vám řekne, co jste do košíku vložili. Na mini vyskakovacím okně si také můžete vybrat, zda chcete pokračovat v nákupu nebo přejít k pokladně. Pokud si chcete zakoupit více produktů, klikněte na "Pokračovat v nákupu". Pokud chcete přejít do pokladny a zakoupit produkt(y), klikněte na "Pokladna".
  5. V pokladně musíte vyplnit své jméno, adresu a preferovaný způsob platby a způsob dopravy. Jakmile jsou správně vyplněny, klikněte na tlačítko "Potvrdit" ve spodní části stránky. Nyní jste dokončili objednávku, zobrazí se potvrzení objednávky a obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Někdy máme pouze webové nabídky nebo slevy, ale obecně se položky s normální cenou prodávají za stejnou cenu na webu a v obchodech.
Bohužel ne. Budou zpracovány jako dvě samostatné objednávky.
Kódy kupónů lze uplatnit v poli Kód kupónu v pokladně. Některé kódy kupónů nelze kombinovat s jinými slevami.
Kontaktujte nás na customerservice@horze.com a my se to poté pokusíme aplikovat na vaši objednávku.
Ano, je možné mít jinou doručovací adresu. Stačí přidat preferovanou doručovací adresu v pokladně.
Je možné objednat do následujících zemí:

Česká Republika

Kliknutím na vlajky v zápatí zobrazíte další země, do kterých doručujeme.
V některých případech je možné objednávku po jejím odeslání změnit. Upozorňujeme, že nemůžeme přidávat produkty ani měnit produkty, které se přidávají k celkové objednávce. Obraťte se prosím na zákaznický servis pro pomoc na customerservice@horze.com . POZNÁMKA: Naším cílem je zabalit všechny objednávky co nejdříve, proto doporučujeme co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme změnit dodací adresu. Kontaktujte prosím zákaznický servis pro pomoc na customerservice@horze.com . POZNÁMKA: Naším cílem je zabalit všechny objednávky co nejdříve, proto doporučujeme co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.
U většiny produktů je průvodce velikostí. Odkaz na průvodce velikostí naleznete na stránce produktu. Pokud si stále nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat.

Časté dotazy ohledně doručení:

Záleží na tom, kdy zadáte objednávku a jaké produkty máte v nákupním košíku. Předpokládané datum doručení je vždy uvedeno v pokladně a ve vašem potvrzovacím e-mailu. Mnoho značek má delší dodací lhůtu, díky čemuž je dodání o něco pomalejší, zatímco Horze a BVertigo jsou vždy skladem a lze je rychle dodat.

Obvyklá dodací lhůta je 3-8 pracovních dnů v závislosti na zemi doručení.

U výrobků s výšivkou je dodací lhůta 5-10 pracovních dnů.

U položek, které nemáme na skladě, se dodací lhůta odhaduje na 5-13 pracovních dnů. Více informací naleznete na stránce produktu.

Měli byste obdržet e-mail se sledovacím kódem. Klikněte na odkaz v tomto e-mailu a získáte aktuální informace o sledování.

Když provedete objednávku v našem internetovém obchodě, obdržíte potvrzení objednávky e-mailem. Vaši objednávku začneme vychystávat a balit a do 24 hodin ji odešleme z našeho skladu. Pokud objednávka obsahuje produkty s delší dodací lhůtou, nejprve počkáme, až tyto produkty dorazí do našeho skladu. Prodloužená dodací lhůta je uvedena na každé stránce produktu. V potvrzení objednávky obdržíte také údaj o předpokládaném termínu dodání.

Když ji odešleme, obdržíte e-mail se sledovacím kódem pro sledování vaší objednávky. Když objednávka dorazí na vaši místní poštu, dostanete upozornění pomocí SMS nebo dopisu. Nezapomeňte si vzít s sebou svůj průkaz totožnosti a sledovací kód, když si půjdete vyzvednout objednávku na poštu. Nezapomeňte, že objednávku je nutné vyzvednout na poště do 14 dnů, abyste se vyhnuli vrácení.

Časté dotazy ohledně vrácení zboží:

  • Pokud chcete vrátit zboží nebo vyměnit produkt, zabalte jej spolu s návratkou a zašlete produkt zpět k nám.
  • Ujistěte se, že je návratka správně vyplněna a že zásilku posíláte na adresu, která je na návratce uvedena
  • Nezapomeňte požádat o číslo balíka pro vrácení zásilky.

Když nám svou objednávku vrátíte, trvá to obvykle 2-3 týdny, než ji úplně zpracujeme. Pokud máte nějaké dotazy ohledně vrácení zboží, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Pro vrácení zásilky vám doporučujeme mít záznam o sledování, abyste ji mohli lépe sledovat v případě ztracených zásilek. Za ztracené zásilky vrátíme peníze pouze na základě sledovacího kódu.

Položky objednané online lze vrátit pouze prostřednictvím internetového obchodu. Výměna není možná. Pokud potřebujete změnit velikost vašeho produktu, nejhladším a nejrychlejším způsobem bude vrátit původní produkt za vrácení peněz a objednat si produkt znovu v jiné velikosti. Pokud vaše původní objednávka obsahovala akciovou cenu, náš zákaznický servis vám s tímto tématem rád pomůže.
Peníze budou vráceny stejným způsobem platby, který jste použili při nákupu.
To je nám moc líto, ale někdy se to může stát. Pokud je balík zvenku poškozen, na poště ho nepodepisujte. Obraťte se na zákaznický servis s fotografiemi a popisem závady.

Časté dotazy týkající se dárkových karet:

Vyhledejte dárkovou kartu ve vyhledávacím poli nebo přejděte přímo na dárkovou kartu. Zde si můžete vybrat množství a přidat jej do košíku. Upozorňujeme, že dárkovou kartu nelze zakoupit společně s žádnými jinými produkty.
Když přejdete do nákupního košíku, budete moci přidat číslo dárkové karty hned po sumarizaci produktu.
K jedné objednávce můžete přidat neomezené množství dárkových karet.
Pokud jako platbu za objednávku přidáte dárkovou kartu, použijeme všechny peníze, které jsou na této dárkové kartě k dispozici. Pokud je částka objednávky vyšší než dostupný zůstatek na dárkové kartě, můžete zbývající částku uhradit našimi běžnými platebními metodami.
Zůstatek dárkové karty můžete zkontrolovat na dárkové kartě
Pokud vrátíte položky, které byly zaplaceny dárkovou kartou, vrátíme peníze na dárkovou kartu. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, obdržíte e-mail s podrobnostmi o dárkové kartě.
Dárkovou kartu můžete uplatnit na horze.eu a v našich prodejnách Horze. Dárkovou kartu zakoupenou na horze.eu nelze použít v žádném z našich jiných internetových obchodů.
Ano – kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na customerservice@horze.com. Uveďte své jméno a číslo dárkové karty. Pokud jste ztratili číslo dárkové karty, uveďte prosím svou e-mailovou adresu, kterou jste použili k nákupu dárkové karty, nebo číslo prodejní objednávky uvedené v potvrzení objednávky.
Dárkovou kartu bohužel není možné zaplatit kódem kupónu.

Časté dotazy na jiná témata:

V každém newsletteru je v pravém dolním rohu e-mailu odkaz "ODHLÁSIT SE". Kliknutím na odkaz odhlásíte odběr. Obdržíte e-mail s potvrzením vašeho odhlášení.
Náš internetový obchod nabízí jiný výběr určitých značek než naše prodejny Horze. Pokud si chcete ověřit, zda je produkt dostupný ve vašem místním obchodě, kontaktujte prosím obchod. Přehled našich prodejen Horze naleznete zde. .

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Prosím kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem a rádi zodpovíme vaše dotazy! Email: customerservice@horze.com
;