Podmínky vrácení zboží

Vrácení zboží a výměna zboží

Horze vám nabízí 30 dní , během kterých se můžete rozhodnout zboží vrátit . Prosím pamatujte, že Horze není schopen poskytnout náhradu za položky, které byly shledány špinavými nebo jakýmkoli způsobem poškozené. Navíc u položek, které byly objednány s výšivkou, není možné získat jakoukoli náhradu nebo výměnu. Výměna bezplatných nebo bonusových položek není povolena.Pokud je vrátíte, neobdržíte žádnou peněžní ani materiální náhradu.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Můžete vrátit jakoukoli položku, pokud jsou produkty ve stejném stavu a balení, v jakém byly odeslány. Je důležité nás informovat, zda si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, nebo zda chcete, aby byly připsány jako kredit na váš zákaznický účet Horze. Pokud si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, poskytněte nám prosím své mezinárodní číslo bankovního účtu IBAN a SWIFT kód vaší banky. Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vám vrátí peníze.

Upozorňujeme že některé produkty nelze vrátit z hygienických a bezpečnostních důvodu. Vrácené spodní prádlo nebude přijato, pokud nebudou produkty neotevřené v původním obalu.

Jak vrátit zboží:

Chcete-li poslat svou objednávku zpět do společnosti Horze, musíte ji zaregistrovat online. 

  1. Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu zde.
  2. Pokud jste objednali bez zákaznického účtu, můžete zaregistrovat vrácení zde.
  3. Po registraci vrácení zboží si budete moci vytisknout štítek pro vrácení zásilky. 
  4. Vracené zboží zabalte spolu s dodacím listem, který byl přiložen k původní zásilce.
  5. Připevněte štítek a odneste zásilku na nejbližší servisní místo.
  6. Nezapomeňte si vyžádat potvrzení o vrácení zásilky a uschovejte si ho až do vyřízení vrácení peněz. 


Společnost Horze si vyhrazuje právo účtovat poplatek za vrácení zboží ve výši 50 CZK za každou objednávku. Poplatek za vrácení bude automaticky odečten od částky vrácených výrobků.

>>Pokud se rozhodnete vrátit zásilku jiným způsobem doručení, je to na vaše vlastní riziko a musíte sami uhradit náklady na dopravu zpět.<<

Vrácení peněz

Právo na vrácení peněz je platné v případě, že produkty byly při dodání poškozené, vadné nebo neúplné. Vyhrazujeme si práva na drobné rozdíly v barvách a detailech produktu. Máte-li jakékoli pochybnosti o těchto podrobnostech (také ohledně objednávek výšivek), doporučujeme vám před zadáním objednávky kontaktovat náš zákaznický servis. Drobné rozdíly v detailech produktu a drobné změny barev neopravňují k reklamaci.

Kvalita produktu ve vztahu k ceně, která byla zaplacena, určí, zda má opotřebovaný produkt nárok na náhradu.

Pro vrácení peněz zašlete svůj produkt společnosti Horze spolu s vyplněným formulářem pro vrácení. Je důležité, abyste nám poskytli dostatečné informace o vašem důvodu vrácení produktu, kolik jste zaplatili za poštovné a zda byste preferovali kompenzaci výměnou nebo vrácením peněz. Rovněž vám budou kompenzovány náklady na zpáteční poštovné, pokud je chyba na straně Horze.

Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vás odškodní.

Ztráta vrácených nebo výměnných balíků a nevyzvednuté objednávky

Vezměte prosím na vědomí, že pokud dojde ke ztrátě vráceného nebo výměnného balíku při odesílání zpět do Horze, budete kompenzováni pouze v případě, že máte poštovní směrovací číslo zásilky.

Pokud se vaše objednávka výšivky vrátí Horze nevyzvednutá, budeme vás kontaktovat e-mailem, telefonem a poštou. Máte právo nechat si své výšivky zaslat ještě jednou. Pokud vás Horze nezastihne do 14 dnů, budou vám účtovány poplatky za položku a náklady na vrácení/administraci. Věc bude zlikvidována.

3 za 2

Pokud bude vrácen produkt, který je součástí akce 3 za 2, sleva z akce již nebude platit. Cena bezplatného produktu bude odečtena z vrácené částky.