Horze vám nabízí 30 dní , během kterých se můžete rozhodnout zboží vrátit . Prosím pamatujte, že Horze není schopen poskytnout náhradu za položky, které byly shledány špinavými nebo jakýmkoli způsobem poškozené. Navíc u položek, které byly objednány s výšivkou, není možné získat jakoukoli náhradu nebo výměnu. Výměna bezplatných nebo bonusových položek není povolena.Pokud je vrátíte, neobdržíte žádnou peněžní ani materiální náhradu.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Můžete vrátit jakoukoli položku, pokud jsou produkty ve stejném stavu a balení, v jakém byly odeslány. Musíte uhradit náklady na zpáteční poštovné. Je důležité nás informovat, zda si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, nebo zda chcete, aby byly připsány jako kredit na váš zákaznický účet Horze. Pokud si přejete, aby byly vrácené peníze převedeny přímo zpět na váš bankovní účet, poskytněte nám prosím své mezinárodní číslo bankovního účtu IBAN a SWIFT kód vaší banky. Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vám vrátí peníze.
Upozorňujeme že některé produkty nelze vrátit z hygienických a bezpečnostních důvodu. Vrácené spodní prádlo nebude přijato, pokud nebudou produkty neotevřené v původním obalu.
Jak vrátit zboží:
1. Zaregistrujte položky, které chcete vrátit: zde
2. Vytvořte návratový štítek za pomoci tlačítka níže a přilepte jej na vnější stranu krabice.:
HORZE (return)
Drentse Poort 3
Antwoord nummer 95200
9520 WB Nieuw-Buinen
The Netherlands
3. 3. Odneste jej na nejbližší poštu.
Vrácení zboží je zdarma. Váš balíček bude do týdne naskenován a náš sklad vám zašle e-mail, až bude vaše vrácené zboží zpracováno.
Právo na vrácení peněz je platné v případě, že produkty byly při dodání poškozené, vadné nebo neúplné. Vyhrazujeme si práva na drobné rozdíly v barvách a detailech produktu. Máte-li jakékoli pochybnosti o těchto podrobnostech (také ohledně objednávek výšivek), doporučujeme vám před zadáním objednávky kontaktovat náš zákaznický servis. Drobné rozdíly v detailech produktu a drobné změny barev neopravňují k reklamaci.
Kvalita produktu ve vztahu k ceně, která byla zaplacena, určí, zda má opotřebovaný produkt nárok na náhradu.
Pro vrácení peněz zašlete svůj produkt společnosti Horze spolu s vyplněným formulářem pro vrácení. Je důležité, abyste nám poskytli dostatečné informace o vašem důvodu vrácení produktu, kolik jste zaplatili za poštovné a zda byste preferovali kompenzaci výměnou nebo vrácením peněz. Rovněž vám budou kompenzovány náklady na zpáteční poštovné, pokud je chyba na straně Horze.
Měli byste počkat 2–3 týdny, než Horze zpracuje vaše vrácení a odpovídajícím způsobem vás odškodní.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud dojde ke ztrátě vráceného nebo výměnného balíku při odesílání zpět do Horze, budete kompenzováni pouze v případě, že máte poštovní směrovací číslo zásilky.
Pokud se vaše objednávka výšivky vrátí Horze nevyzvednutá, budeme vás kontaktovat e-mailem, telefonem a poštou. Máte právo nechat si své výšivky zaslat ještě jednou. Pokud vás Horze nezastihne do 14 dnů, budou vám účtovány poplatky za položku a náklady na vrácení/administraci. Věc bude zlikvidována.
Pokud bude vrácen produkt, který je součástí akce 3 za 2, sleva z akce již nebude platit. Cena bezplatného produktu bude odečtena z vrácené částky.