Zákaznícký servis

Zde naleznete odpovědi na své otázky týkající se nákupu v našem internetovém obchodě, Vaší objednávky, platebních možností a další. 
 

Kde je můj balík? 

 >> >> Stav zásilky zkontrolujte zde << 

 

Jak vám můžeme pomoci? 

Je pro nás potěšením, že vám můžeme pomoci s případnými dotazy. Můžete nás kdykoli kontaktovat jednoduše odpovědí na potvrzení objednávky zaslané z Horze. Jsme vám k dispozici také od pondělí do pátku na telefonu a chatu. 

Upozorňujeme, že výměny a vyšívací služby nejsou momentálně aktivní. Pokud potřebujete změnit velikost vašeho produktu, nejsnadnějším a nejrychlejším způsobem bude vrátit původní produkt za vrácení peněz a objednat si položku znovu v jiné velikosti. Pokud vaše původní objednávka obsahovala akciovou cenu, náš zákaznický servis vám s tímto tématem rád pomůže. 


Od pondělí do pátku

09:00 – 13:00, 14:00 – 16:00

Pošlete nám e-mail zde!

Telefon: +420 228 888 578